Για να παραπέμψετε στο παρόν τεκμήριο παρακαλούμε χρησιμοποιήστε τα παρακάτω αναγνωριστικά:
http://hdl.handle.net/11642/120| Τίτλος: | Predictive factors for the development of learning problems |
| Δημιουργός: | Papadakou, Stavroula Gini, Stavroula Palili, Alexandra |
| Χρονολογία: | 2014 |
| Γλώσσα: | Αγγλικά |
| Εξειδίκευση τύπου : | Τεκμήριο συνεδρίου (Αναρτημένη ανακοίνωση) Τεκμήριο συνεδρίου (Περίληψη) |
| Περιγραφή: | ISSOP (International Society of Social Pediatrics and Child Health) 2014, June 16-18 2014 Gothenburg |
| Θέμα: | Μάθηση Learning |
| Λέξεις-Κλειδιά: | Μαθησιακά Προβλήματα |
| Άδεια Χρήσης: | Αναφορά Παρόμοια Διανομή ![]() |
| Διάθεση ψηφιακού τεκμηρίου: | Πλήρης |
| Εμφανίζεται στις Ομάδες Τεκμηρίων: | Ιατρική |
Ψηφιακά Αρχεία
| Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
|---|---|---|---|---|
| LEARNING PROBLEMS.doc | 22.5 kB | Microsoft Word | Δείτε/Ανοίξτε | |
| ISSOP POSTER_LEARNING DISORDERS.ppt | Poster | 4.08 MB | Microsoft Powerpoint | Δείτε/Ανοίξτε |


